سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین زمان برای گذاشتن استوری اینستاگرام و نکاتی که به بازدید ب

برای پی بردن به بهترین زمان برای گذاشتن استوری در اینستاگرام باید بدانید مخاطبان هدف شما در چه روزهایی از هفته و در چه ساعاتی از روز آنلاین می شوند.

روزانه چیزی حدود بیش از 500 میلیون استوری در اینستاگرم به اشتراک گذاشته می شوند. اما فقط حدود 25 درصد از اینها منجر به دنبال کردن لینک پیج می شود. با توجه به این حجم از کاربران امکان دیده شدن استوری های افراد عادی کمتر می شود، به ویژه اگر از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده شود.بدیهی است که افراد بنا به عادت ها و زمان آزادی که در اختیار دارند، اقدام به چک کردن اینستاگرامشان خواهند کرد بنابراین این زمان برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود. هم چنین اختلاف زمانی کاربران ساکن در کشورهای مختلف نیز باید مد نظر قرار گیرد. بنابراین باید ساعت شلوغی دیده شدن استوری ها و پست ها را بدانید تا بازخورد مناسبی بگیرید.

شناخت بهترین زمان برای استوری گذاشتن در اینستاگرام

طبق نتایج حاصله از تحقیقات انجام شده در این زمینه، روزهای کاری در هفته بهترین زمان برای گذاشتن استوری در اینستاگرام محسوب می شوند. و بیشترین بازدید از استوری ها به ترتیب در روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه انجام می گیرد و روزهای تعطیل کمترین میزان بازدید را دارند. بهترین زمان برای استوری گذاشتن در اینستاگرام در طول روز هم، صبح، ظهر و عصر می باشد. غالبا بیشترین میزان بازدیدها از شبکه های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام، قبل و بعد از آغاز شدن ساعات کاری و پیش از خواب است.

بهترین زمان برای گذاشتن استوری

استفاده از ابزار Instagram insight

هم چنین داشتن شناخت از سلایق و موضوعات مورد علاقه مخاطبان نیز در این امر تاثیر گذار خواهد بود. در صورتی که اکانت تجاری دارید با استفاده از ابزار Instagram insight که خود اینستاگرام در اختیارتان قرار می دهد می توانید فاکتورهایی مانند سن، جنس و زمان های آنلاین شدن مخاطبانتان را بررسی کنید. ابزار فوق این مزیت را دارد که آمار را هم برای پروفایل شما و...

ادامه مطلب