سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کپشن در اینستاگرام به چه معناست و چرا استفاده از آن اهمیت دارد

تعریف کپشن

کپشن در حقیقت متنی است که کاربران زیر پست های خود اعم از تصاویر و ویدیوهای مختلف برای ارائه دادن توضیحات دقیق تر و رساندن مفهوم اصلی پست می نویسند و به آن در برگردان فارسی نگاره نیز اطلاق می شود. گاهی اوقات استفاده تنها از تصاویر و ویدیوها قادر به رساندن هدف پست و انتقال کامل حرف به کاربر نیستند.

چرا استفاده از کپشن اهمیت دارد

کپشن نقش یک عامل مکمل در محتواهای تصویری و ویدیویی را ایفا می کند و با استفاده خلاقانه از این قابلیت می توان حق مطلب را در پست ها به نحو احسن ادا کرد.به همین دلیل است که استفاده از آن در اغلب اوقات ضرورت می یابد.

امروزه با رونق گرفتن استفاده از شبکه های اجتماعی، نوشتن و ارائه یک کپشن خوب با جذابیت بالا، از دغدغه های افراد فعال در این شبکه هاست. همچنین نگارش آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود و می تواند موجب سرازیر شدن لایک های فراوانی به صفحات شما شود.

اهمیت کپشن در کسب و کار

در صفحات اینستاگرامی کسب و کارها نیز حضور کپشن بسیار مهم است، چرا که یک کپشن در حقیقت نشان دهنده شخصیت یک نشان تجاری است. همچنین ابزاری برای سرگرم کردن مخاطب و عامل محرکی برای ترغیب مخاطبان به منظور لایک کردن و گذاشتن کامنت است. ظرفیت یک کپشن، در حدود 2200 کاراکتر است و در آن می توان از شکلک ها و هشتگ ها هم استفاده کرد.

نتیجه

در نتیجه هم کاربران شخصی برای به اشتراک گذاشتن محتواهای خود و هم شرکت های خرد و کلان، برای ارائه تبلیغات و ...

ادامه مطلب